7 תשובות
בכלל לא,

מה עדיף בחורה פוזאיסטית ??!
אנשים בגדול לא סובלים שחצנות
ולכן אני חושב שלדעת לבחור בבחורה כזאת פוזאיסטית =לא פעם יהיה משהו לא מזמין (בראש של הבחור)
אומרים הרי שהגאווה מוציאה את האדם מהעולם
דווקא מהמקום הזה שהבחורה היא ביישנית יכול להיות רווח יותר טוב בקשר כזה שהוא נטול פוזות
גם משהו שיכול להיות הרבה יותר נעים בקשר
לא לא לא! ביינות זה כל כך חמוד.
זה כן פחות שמים לב לביישנים כי בדרכ ביישנים לא מושכים תשומת לב רבה. אבל זה לא באמת מוריד להם!
לכל אחד יש משהו שמוריד ולא מוריד. ביישנות בשלב מסוים מתפוגגת ואם יווצר בינכם קשר טוב וחזק סביב אותו אדם את כנראה לא תיהי ביישנית. בעיניי זה לא משנה ואת האמת מעדיף ביישנות
אני בת אבל לא, פשוט לא.
לא זה סבבה אפילו טוב כי ככה לוקח לך זמן להיפתח אילו וככה מכירים יותר
ממש ממש ממש לא!!!!!!
אני אוהב ביישניות.
מעלה לי רצחחחחחח