התחברות הרשמה

בנים, בנות וכל מה שבינהם

הייתם יוצאים עם מישהי 1.60? הייתם פוסלים ישר רק בגלל זה?
11 באוגוסט 2021, 23:47
מראההעדפותגובהמשיכה    
5 תשובות
למה לא? אני לא רואה סיבה למה לא לצאת איתה
Y
Young hoe
אני לא לסבה אבל זה גובה יפהה מה יש לך
ABC
זה גובה מושלם חוץ מזה גם יותר נמוך זה יפה
א
אצבעות ברזל
וואי כן
Y
Yagami Light
לא הייתי פוסל כי גם אני לא כזה גבוה
א
איזה שם לא מעניין
באותו הנושא:
לא הבנתי באיזה קטע מרוקאים (הגזענים שבינהם) מסתלבטים על אתיופים ואומרים להם בזלזול...
גינסים טייצים וכל מה שבינהם
אתאיסטים ומה שבינהם כנסו בבקשה
אם כמה בנים דלוקים על מישהי מה הם אומרים עליה בינהם?
על מה בנים מדברים בינהם?
בנים בנות ומה שבינהם מה מוריד לכם בבנות?
חתול בן שנה וגור בן חודש יכולים להסתדר בינהם?
בנים בנות ומה שבינהם כנסו
אם שתי בנים מהכיתה תמיד מסתכלים עלי במיוחד על הגוף ונראלי שגם מדברים בינהם
הורדת שיער בשפם ומה שבינהם.
אהבה יחסים ומה שבינהם..