5 תשובות
למה לא? אני לא רואה סיבה למה לא לצאת איתה
אני לא לסבה אבל זה גובה יפהה מה יש לך
זה גובה מושלם חוץ מזה גם יותר נמוך זה יפה
וואי כן
לא הייתי פוסל כי גם אני לא כזה גבוה
באותו הנושא: