5 תשובות
כן
אם קיבלת מחזור את לא בהריון
אם לא קיבלת אז תבדקי את זה
אם לא קיבלת אז תבדקי את זה
אפשרי.
לא תמיד מדובר במחזור אלה בדימום שקורה כתוצאה מהקלטות!
או דימום שקורה בגלל הריון כימי (הריון שנקלט אך נפל מעצמו)
לי יש חברה שנקלטה ו3 חודשים רגילים קיבלה מחזור כרגיל לגמריי ופתאום גדלה לה הבטן ולא הבינה למה ככה שכם זה קורה, הכל קורה.
עדיף לבדוק אצל רופא נשים שאכן אין הריון ואכן מדובר במחזור רגיל לגמריי.
לא תמיד מדובר במחזור אלה בדימום שקורה כתוצאה מהקלטות!
או דימום שקורה בגלל הריון כימי (הריון שנקלט אך נפל מעצמו)
לי יש חברה שנקלטה ו3 חודשים רגילים קיבלה מחזור כרגיל לגמריי ופתאום גדלה לה הבטן ולא הבינה למה ככה שכם זה קורה, הכל קורה.
עדיף לבדוק אצל רופא נשים שאכן אין הריון ואכן מדובר במחזור רגיל לגמריי.
תעשי בדיקה
באותו הנושא: