3 תשובות
אם הוא בא זה סימן ודאי שאת לא בהריון. בקשר לאיחורים את יכולה לדבר עם רופא/ת נשים בנוגע לגלולות ולאי סדירות המחזור.
נכון
כן. אם הוא מאחר אבל כן מגיע אומר שאת לא בהריון כי המחזור קורה כשרירית הרחם מתפרקת אחרי שמבינים שאין תינוק. כנראה המחזור עדיין לא סדיר