יש לי חברה ובכללי בזמן האחרון אני קצת חופר לה על אם היא באמת אוהבת אותי והיא כל הזמן אומרת שכן ואני ממשיך לשאול. אז השאלות שלי הן: 1. אני לא יודע אם זו בדיוק שאלה אבל היא שאלה אותי למה אתה מרגיש שאני לא אוהבת אותך אז אמרתי לה סתם דוגמא אף פעם לא שלחת לי מיוזמתך לילה טוב אוהבת אותך תמיד זה אני שולח, ואז באותו ערב היא שלחה לי לילה טוב אוהבת אותך ואני מרגיש כאילו הכרחתי אותה והיא לא באמת רצתה לשאול, ואני לא רוצה לשאול אותה כי הבטחתי לה שאני לא אשאל על זה יותר.
2. אנחנו שולחים כל הזמן אחד לשניה בוקר טוב, לילה טוב וכו' עם לבבות וכל הזמן עלינו בכמות של הלבבות עכשיו היא חזרה לשלוח קצת לבבות זה אומר משהו?