6 תשובות
קודם כל חייבת להחמיא על ההתנסחות היפה
ניכר כי אתה באמת אוהב אותה ואכפת לך ממנה
אני במקומך לא הייתי מסכימה לזה, ובתור בחורה יכולה לומר שזה לא בסדר הסיטואציה מלבחורה שנמצאת במערכת יחסים.
לדעתי תבוא תדבר איתה אבל בגישה כזו עדינה ומקבלת, של את חשובה לי אני אוהב אותך , אני ממש אשמח אם תכבדי אותי ואת הבקשה שלי
כמו שהיית רוצה שאכבד אותך אם זה היה קורה להיפך אז תביני אותי, זה נטו מאהבה
אין ספק שהיא תבין אותך
בהצלחה!
ניכר כי אתה באמת אוהב אותה ואכפת לך ממנה
אני במקומך לא הייתי מסכימה לזה, ובתור בחורה יכולה לומר שזה לא בסדר הסיטואציה מלבחורה שנמצאת במערכת יחסים.
לדעתי תבוא תדבר איתה אבל בגישה כזו עדינה ומקבלת, של את חשובה לי אני אוהב אותך , אני ממש אשמח אם תכבדי אותי ואת הבקשה שלי
כמו שהיית רוצה שאכבד אותך אם זה היה קורה להיפך אז תביני אותי, זה נטו מאהבה
אין ספק שהיא תבין אותך
בהצלחה!
אתה יצאת בסדר
אתה בסדר גמור, היא לא בסדר.
אני אישית - בלי קשר לזוגיות או לא, ממש לא הייתי מוכנה לקבל מגברים תמונות בלי חולצה או לנהל איתם שיחות אינטימיות. ערך בסיסי הוא כבוד
אל תוותר לה
אני אישית - בלי קשר לזוגיות או לא, ממש לא הייתי מוכנה לקבל מגברים תמונות בלי חולצה או לנהל איתם שיחות אינטימיות. ערך בסיסי הוא כבוד
אל תוותר לה
מחזק טענות מעליי
רק אומר אין דבר כזה ידידים תגיד לה שאני לא רוצה שזה יקרה ואם זה ממשיך אז אין לך כל כך מה לעשות פשוט תפרד ממנה אם זה כזה מציק לך
לדעתי, יותר מעצם הבעיה, היא פשוט שולחך לך רמז שהיא לא סגורה עליך. תנסה להסיק מזה מה שאתה חושב לנכון
באותו הנושא: