15 תשובות
אני לא שונאת. ומי ששונא זה מגיע או מרוע או מקנאה או מחוסר קבלת האחר
לא שונאת אותם, אבל כועסת כל הרבה מהם וממש לא מקנאה, אני מאמינה שאני עושה את הדבר הנכון ובכלל לא נוח לי. אני דתייה לשעבר, וכועסת מאוד שלא נתנו לי להכיר את עצמי, לימדו אותי לפחד מהדברים שחשובים לי
לא, כמו שלא נעים לאף אחד שמישהו יגור אצלו על חשבונו ככה לא נעים למי שיש להם בעיה על אורח החיים החרדי במדינה
למה שאשנא אותם
קודם כל אני לא שונאת חרדים אני פשוט לא מסכימה איתם ולא מסכימה עם זה שהם רואים לנכון לכפות את האמונה שלהם על כל המדינה
ותהיי בטוחה שאני לא חושבת שהם חיים "בדרך טובה".. אני לא אגיד מה אני באמת חושבת.
ותהיי בטוחה שאני לא חושבת שהם חיים "בדרך טובה".. אני לא אגיד מה אני באמת חושבת.
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי שחין, ממה למדו אותך לפחד בדת?
יש לי שחין, ממה למדו אותך לפחד בדת?
אנונימית
למה שאני אשנא חרדים? אני פשוט לא מתחברת לדרך המחשבה שלהם.
לא מת עליהם ולא מקנא בהם
נהנה לטייל בשישי ושבת בצפון עם הרכב
נהנה לאכול מה שבא לי מתי שבא לי
ונהנה מעוד הרבה דברים בחיים שהייתי מעדיף שלא היו מוגבלים לי
שכול אחד יחיה איך שהוא רוצה כן? לא באמת אכפת לי
אבל זה ממש לא בא מקנאה
נהנה לטייל בשישי ושבת בצפון עם הרכב
נהנה לאכול מה שבא לי מתי שבא לי
ונהנה מעוד הרבה דברים בחיים שהייתי מעדיף שלא היו מוגבלים לי
שכול אחד יחיה איך שהוא רוצה כן? לא באמת אכפת לי
אבל זה ממש לא בא מקנאה
אנונימי
שואל השאלה:
ממש לא שונאת אתכם! אני פה, אתם אחים שלי.
אבל אתם אלה ששונאים אותנו
ממש לא שונאת אתכם! אני פה, אתם אחים שלי.
אבל אתם אלה ששונאים אותנו
אנונימית
וואי בא לי לא יודעת מה לעשות למי שרשם את זה מה הקשר קנאה? ומי החליט שאני שונאת חרדים?
שואל השאלה:
זה ממש תלוי מה שאת אומרת, יש המון סוגים של חרדים לא כולם יורקים עליכם!
זה ממש תלוי מה שאת אומרת, יש המון סוגים של חרדים לא כולם יורקים עליכם!
אנונימית
מהסתה קבועה בתקשורת
כן, אנחנו מקנאים בחרדים שהם יכולים לחיות מתקציבים על חשבון הציבור או להקים "עמותה" ולקחת נתח גדול לעצמם, להשתלט על שכונות ולחסום רכבים שנכנסים אליהן בטעות בשבת או בחג, לחיות בבועה ובתחושת עליונות על מי שלא חי לפי האמונה שלהם, אנחנו מקנאים בהם כי יש להם את הכוח לגרום לתושבי מדינה שלמה לציית לחוקי הדת בעל כורחם, בניגוד ל"חופש דת וחופש מדת", עיקרון בסיסי בדמוקרטיה.
הכול נובע מקנאה.
הכול נובע מקנאה.
אנונימי
לא
אנונימית
כן נתקלתי בחילונים שהתעצבנו על סף ההתפוצצו מרוב קנאה כשחשפו שלפי מחקרים וסטטיסטיקות החרדים הוא המגזר המאושר ביותר, בהרבה הרבה יותר!
כן נתקלתי בקנאה גדולה כשהמון חילונים שמעו שחרדים עם נפש בריאה יותר וזה כניראה בזכות האמונה והמצוות.
כן נתקלתי בקנאה גדולה כשהמון חילונים שמעו שדתיות יכולות להביאי עשר ילדים ועדיין להישאר רזות אנרגטיות ולא בכיניות וללא דכאונות לידה.
כן נתקלתי בקנאה גדולה כשהמון חילונים גילו שהדתיים והחרדים מרגישים שהאל איתם מגיל אפס בעצם 24 על 7.
אבל עם כל זה.. אני לא יודעת אם השנאה שלהם היא מקנאה כי גם הגויים מקנאים בכל זה אבל שונאים מתוך אנטישמיות פשוט.. חושבת שהסיבה דומה, זאת אומרת שהחילונים והגויים שונאים מסיבת האנטישמיות- רואים יהודי בדת ולא בלאום- חשים שנאה בלתי מוסברת..
כן נתקלתי בקנאה גדולה כשהמון חילונים שמעו שחרדים עם נפש בריאה יותר וזה כניראה בזכות האמונה והמצוות.
כן נתקלתי בקנאה גדולה כשהמון חילונים שמעו שדתיות יכולות להביאי עשר ילדים ועדיין להישאר רזות אנרגטיות ולא בכיניות וללא דכאונות לידה.
כן נתקלתי בקנאה גדולה כשהמון חילונים גילו שהדתיים והחרדים מרגישים שהאל איתם מגיל אפס בעצם 24 על 7.
אבל עם כל זה.. אני לא יודעת אם השנאה שלהם היא מקנאה כי גם הגויים מקנאים בכל זה אבל שונאים מתוך אנטישמיות פשוט.. חושבת שהסיבה דומה, זאת אומרת שהחילונים והגויים שונאים מסיבת האנטישמיות- רואים יהודי בדת ולא בלאום- חשים שנאה בלתי מוסברת..
באותו הנושא: