11 תשובות
לדעתי לא
הל נו
איכ איכ איכ
אם הייתי הוא הייתי נעלבת וואלה אף אחד לא אמר כן
מה אתם מגזימים הוא לא כזה נורא..
הוא לא חתיך במושגים הקונבנציונלים, אבל יש בו משהו מושך
אנונימית
יואו עכשיו זה הוא שואל את השאלה מאנונימי
לא.
אנונימית
חחח אם זה עידן אני מת
לא הטעם שלי
אני לא בת אבל הוא נראה אחלה