17 תשובות
סביר
לא אוהב
הדבע שאיתגר איזה ילד להינעל באוטו? דבע
פעם אהבתי אותו היום סתם משעמם ומדורדר
שואל השאלה:
חוצפה שאין כדוגמתה^!!
מתנהג כמו ילד בן 13
~L~
שואל השאלה:
בואנה אנשים תנו בסאב!
שואל השאלה:
וגם בלייק
שואל השאלה:
וגם בפעמון
פעם הייתי צופה בו לאחרונה הפסקתי כי זה משעמם אותי
שואל השאלה:
טוב פרפר^
שואל השאלה:
את בת 21 אחותי נו באמת לא חשבתי שזה יעניין אותך
הוא יוטיובר עכשיו? זה לא הזה מהאינסטגרם עם העמוד של הסודות מהעבודה?..
אנונימית
שואל השאלה:
אוהו סיגל ברנר!!!!
חמוד אבל הוא חייב לגוון את הסרטונים כי זה כבר ניהיה מעצבן
אנונימית
פעם אהבתי אותו ! ממש חליתי עליו הייתי בכיתה ט והוא ממש היה מצחיק אותי עם בפינה שלו "סיגל ברנר" אבל עכשיו הוא ממש נהיה מוזר , כל הזמן אתגרים שהוא מנשק בנות , או סרטונים הזויים וחסרי פואנטה הוא איבד מהייחודיות שלו ! הכי מבאס זה שהוא התבגר ובתוכן נהיה ילדותי יותר
אנונימית
יש לו תלתלים בכתפים זה מסביר הכל