5 תשובות
שואל השאלה:
כי זה לא פוגש אותי בכלום
בדיוק^ מהרגע שתוכלי להצביע ותהיי עצמאית זה יהיה אקטואלי
אותי זה גם לא מעניין ממש, כנראה מהרגע שאפשר להצביע זה נהיה יותר ממשי
אז את בעצם אומרת שאת אנרכיסטית? ושלא מעניין אותך מה שקורה במדינה
אנונימי
כי זה משפיע על חיי היום יום שלנו ועוד פה שיש לא מעט בעיות יחסית למדינה מערבית ולי זה בעיקר חשוב כי אני בכמה קבוצות מיעוט אז אני מאוד רגישה לנושא הזכויות מיעוטים שזה משהו שתמיד במדינת ישראל בעדיפות האחרונה ותמיד בסכנה
אנונימית