19 תשובות
פשוט תהיה מצחיק ושהשיחה תהיה קלילה כזה ומעניינת
פשוט תיהיה אתה
באמת שזה הכל
אם תהיה אתה, מישהי בסוף תאהב את זה. אף אחת לא סובלת זיוף, זה מביך וחסר בטחון.
תשמע זה תלוי בבת שאתה מדבר איתה בתור בת אני גם הייתי במצב שלך פעם אחת דיברתי עם מישהו והוא סינן וכששאלתי אותו למה הוא מסנן הוא אמר שהוא צריך להיראות "גבר" או להחזיר לעצמו את הגבריות או חרטא כזאת ועוד פעם שדיברתי עם מישהו אחר הוא פשוט דיבר יבש אז זה תלוי עם מי אתה מדבר
שואל השאלה:
אבל אני איך שאני משעמם תחת
אנונימי
מה זאת אומרת משעמם, תמיד יש על מה לדבר אם רוצים
משעמם תחת זה תמיד טוב
שואל השאלה:
אבל תשמעו אין לי על מה לדבר אני בן אדם שהוא יותר פסימי והרבה פילוסופי, ובקושי נהנה אם בכלל
אנונימי
תהיה אתה וגם אם היא לא ממשיכה את השיחה אז תנסה להמשיך
שואל השאלה:
^צודק 1000% רק נגמרו לי הפרחים סורי
אנונימי
שואל השאלה:
^אבל מאיפה אני מוצא בחורות בכלל?
לא יודע איך לדבר
אנונימי
וואלה מצטרף לשאלה
מזדהה איתך
תקשיב בנות פשוט לא מעוניינות ושום דבר לא ישנה את זה. פשוט תמשיך עד שתמצא מישהי שכן מעוניינת מאשר לנסות לשמור בתוך השיחה את מי שגם ככה לא בקטע.
אתכן*
שואל השאלה:
^סבבה תודה באמת על תשובתך המועילה.. לפחות היית עונה על הדרל
אנונימי
אתה חושב שאני יודע?
בשביל לתקן אותך
שואל השאלה:
^אז בשביל מה לענות אחי?
אנונימי