9 תשובות
אני פשוט יודע שאני חי ומתי שאמות אמות ואלו הם חיי
אני לא צריך להישען על אף אחד ואני מרגיש בטוח לגמרי אני מנחה את עצמי וחי
אני לא צריך להישען על אף אחד ואני מרגיש בטוח לגמרי אני מנחה את עצמי וחי
יש עוד דברים שאפשר להסתמך עליהם בחיים, כמו מוסיקה או תחביבים או אנשים שאת אוהבת. יש עוד דברים בחיים שאפשר להסתמך עליהם חוץ מאלוהים
האמת שזה רק אופטימיות
כאילו אני בול כמוך רק שאני לא צריכה בורא עולם אני פשוט אומרת לעצמי הכל יסתדר גם אם אני לא מאמינה בזה מאה אחוז
כאילו אני בול כמוך רק שאני לא צריכה בורא עולם אני פשוט אומרת לעצמי הכל יסתדר גם אם אני לא מאמינה בזה מאה אחוז
יש דעה לכל אחד
והגיוני שלא היו שוים אבל כל צד צריך לכבד.
תכבדו ותתקדמו
והגיוני שלא היו שוים אבל כל צד צריך לכבד.
תכבדו ותתקדמו
בעקרון אני לא מגדיר את עצמי אבל אני די אגנוסטיקן מבחינה דתית (אין לי עמדה לגבי קיום ה') ומה שעוזר לי להיות חזק במצבים קשים זה המציאות, אני נעזר במציאות, יש לנו ככ הרבה דברים להיאחז בהם כקשה, אני אמנם לא בוכה לדמות מסוימת אלא בוכה לעצמי ומתמודד עם זה אם זה ע"י לדבר עם אנשים, לעשות חשבון נפש והרבה דברים שלא בהכרח מתקשרים לדת אבל כן לרוחניות ומעבר לזה
אני
שואל השאלה:
תודה רבה לכל התשובות
לאו, אתה מקסים
תודה רבה לכל התשובות
לאו, אתה מקסים
אנונימית
מה שמשאיר אותי שפוי זה הספורט והדברים שאני אוהב לעשות שקשה לי אני בעיקר חושב איך אני יכול להפוך את המצב ושהוא יהיה טוב
אלהים, בלי בני האדם, חסר ישע
אני נישען על הניסיון להיות טוב
אני נישען על הניסיון להיות טוב