9 תשובות
כן
אנונימי
וואלה הייתי מתבאסת רצח
לגיטימי
לא לגטמי אם הוא לא הזמין אותך. ממליצה לך לבדוק באמת אם יש משחק כי לא נראלי יש היום משחקים
אנונימית
בטח שכן יש היום פריז באיירן מה את גנובה
שואל השאלה:
מה יש לו להזמין אותי זה משעמם אותי גם
אנונימית
כדורגל זה מעל הכל מאמי
האמת? מבאס, לפחות אם הוא יודע שזה חשוב לך.
אני יודעת שרוב האנשים יחשבו שזה קטנוני, אבל זו הרגשה רעה לראות שכל הזוגות נפגשים ויוצאים ואת שיש לך בן זוג לא.
דברי איתו ותגידי לו שזה מפריע לך, ברוגע ובלי לריב או להאשים, הוא יבין(:
כן זה הגיוני ונורמלי , תגידי שזה פגע בך או תרמזי