15 תשובות
כן תלך אחי
שואל השאלה:
זה חתונה שנייה שלו אבל מה שאני לא מבינה אחר הוא מציע נשואים אחרי שאשתו נפתרה נפני שלוש שנים כיאלו אמא שלי
זו בחירה שלך, זה ממש בסדר אם תחליטי שלא. אני לא הייתי הולכת ותומכת בו על צעד כזה
שואל השאלה:
אחרי * נפטרה*
שואל השאלה:
זה ממש לא ספאם
אבא שלך הם 40 והוא יוצא עם מישהי בת 17
ואת בת 15?
כאילו מה
שואל השאלה:
כן זה משהו דפוק אבל אין לי מה לעשות עם זה
אני בשוק
אני לא הייתי תומכת
זה המעשה הכי דבילי ששמעתי בחיים שלי
בבקשה תגידי לי שזה ספאם
זה בסדר לגמרי.
עבר הרבה זמן, ואני בטוחה שהוא בודד ומצא לו מישהי נחמדה תלכי, בראש פתוח אבל גם תשימי 4 עיניים עליה שהיא לא מנצלת אותו..
ואמא שלך בטוח גאה בך ובו ומקווה מאוד שהוא יודע מה הוא עושה.
וואו זה נשמע הזוי!
אבא שלי גם גרוש.
ואם הוא היה יוצא עם ילדה שגדולה ממני בשנתיים הייתי דואגת שהיא תמות.
אמאלה זה מהסיוטים שלי.
מקווה שיהיה בסדר.
אולי תלכי בשביל שלא תשנא אותך האישה...
אבל מה שאת חושבת.
באתי לומר משהו על ריב עם אשתו לעתיד, אבל אני לא יכול, זה מצחיק מדי. אם תריבו מה יקרה?! יזמנו אתכן למנהל? אבא שלך ישלח אתכן לחדר? זה מצחיק והזוי מדי בו זמנית.
אנונימי