12 תשובות
לא ואני משתתפת בצערך:(
אפשר להיות בטלפון
שואל השאלה:
חוץ מזה מה אני אמור לעשות
לא להתגלח?
אנונימי
תתנהג כרגיל
אתה פשוט אמור להיות עצוב זהו
שואל השאלה:
אבל מבחינה דתית אני שואל
אנונימי
מותר לך להתגלח
מותר לך הכול היא לא אחת משבעת קרובים אז חיים כרגיל
בעיקרון מותר לך הכל, אבל בפני ההורים שלך עליך לנהוג קצת אבלות במשך שבוע כדי לכבד אותם (כי הם כן באבל).
אנונימי
אין קשר
לא חושב שיש כל כך דיני אבלות לסבתא

בכל אופן ממליץ לקנות את הספר ''האבלות בהלכה ובאגדה'' וללמוד ממנו את כל מה שצריך לעשות, אני הייתי עושה כך (עולה 10 ש''ח)