4 תשובות
לכתוב בביו שיש לך כת ואז לשאול אנשים אם הם רוצים להצטרף ולכתוב אותם בביו ובאיזה שהוא שלב הם יבקשו להצטרף לבד
שואל השאלה:
^^תודה 3>
סטיפס זה כבר כת בפני עצמה
לכתוב בביו את הכת ולשאול בחברים לעט מי רוצה להצטרף ומי שמצטרף שיכתוב את שם הכת בביו שלו