4 תשובות
אם אתה ממלא רק את ההשלמה (מה שהשעון לא כתב) זה סבבה
בתור אחד שהיה במוקד מתנדבים כמה פעמים
כן, בודקים את השעות לפני שסתם פותחים זכאות
כן, בודקים את השעות לפני שסתם פותחים זכאות
אנונימי
שואל השאלה:
וואי וואי נדפקתי נראלי^
ואם רואים שזה כפול אומרים לך משהו על זה? או לאחראית? מה פשןט אומרים כזה השעות כפולות לא יכולים לפתוח?
וואי וואי נדפקתי נראלי^
ואם רואים שזה כפול אומרים לך משהו על זה? או לאחראית? מה פשןט אומרים כזה השעות כפולות לא יכולים לפתוח?
אנונימי
שואל השאלה:
אולי אני מכפיל את השעות פה ושם אבל אני יכול לשקר נגיד שהאפליקציה מכפילה לח כי היא גם ככה בעייתית
אולי אני מכפיל את השעות פה ושם אבל אני יכול לשקר נגיד שהאפליקציה מכפילה לח כי היא גם ככה בעייתית
אנונימי
באותו הנושא: