5 תשובות
ימלכה בהצלחה
שואל השאלה:
תודהה לכולםם
אני נראה לי אגיע בכזה 10:30/11 ונקווה לטוב חחח
אנונימית
לא תעשי טופס טיולים ופריסה
לא אבל עדיף מוקדם שתסיימי את הטופס טיולים מהר ושלא תכנסי להפסקות ואנשים שלא נמצאים בבסיס שיחתמו לך וזה יגרר לערב, ומזל טובב תהני באזרחות
תלוי מה התפקיד של הבסיס שלך?