5 תשובות
אמ זה מעליב לא ?
גם בשביל הכסף זה לא ניראלי משנה כמה היא שוקלת זה יותר הכסף
כי אי אפשר ךומר לבן אדם לשלם על ה3 קילו עודף שלו או לומר לו תוריד את זה ותבוא
אנונימי
זה אפלייה
תחשבו שמישהו חייב להעמיס את המזוודות שלנו לתוך המטוס ויש משקל מקסימלי שמותר להם להרים בלי שתפגע הבריאות שלהם. המטוסים בנויים לסחיבה של משקל כבד, העובדים לא.
באותו הנושא: