12 תשובות
תבני מזה משהו
יואו אני בוכה כן
תנסי לצבוע ולצייר כל אחד שונה
כאילו זה נחמד אבל אני הייתי עושה עם זה משהו מעבר לזה
כאילו זה נחמד אבל אני הייתי עושה עם זה משהו מעבר לזה
שואל השאלה:
^אני יודעת שאני גאון וזה אבל לא ברמה של לצייר על 29 פרינגלסים
^אני יודעת שאני גאון וזה אבל לא ברמה של לצייר על 29 פרינגלסים
חחסלסלחחחצח מתה עת אנשים כמוך
אה אוקי חחח אז תנסי לעשות איתם משהו מיוחד יותר מאשר סתם שיעמדו לך בחדר
אהה או שתעשי לאט לאט קיר פרינגלס זה מגניב
אהה או שתעשי לאט לאט קיר פרינגלס זה מגניב
שואל השאלה:
שתהיו בעניין שכל זה עלה לי כמעט מאה עשרים שקל❤
שתהיו בעניין שכל זה עלה לי כמעט מאה עשרים שקל❤
כל ה29?
שואל השאלה:
סליחה
27 שעלו 189
סליחה
27 שעלו 189
אם לא נגמר תאכסני בתוך קופסא ואם נגמר עדיף לזרוק או שיש לך רעיון להפוך את זה לשימושי
תבנה פירמידה
כןן זה מדהיםם
אנונימית
באותו הנושא: