7 תשובות
עדיף שלא כדי שתשני בלילה
אם את ממש רוצה אז כן
אני ממליצה להשאיר את האור דלוק בסלון ולא בחדר השינה
כי אז לא תוכלי לישון הרבה על מנת להעביר את הצום ביתר קלות
תקראי בסלון
חבל שלא תישני בגלל זה
מנורה קטנה
תשימי מנורה קטנה
מנורת לילה