4 תשובות
זה תנאי בשחרור שלי^^
אני מתכוונת להביא לה משלוח מנות קטן חמוד בפורים
אני התחלתי איתה בחודש שעבר אבל היא מאוד עוזרת לי ועושה מה שהיא יכולה כדי לקדם לי תורים גם אצל הפסיכיאטרית שלי, אני ממש מעריכה אותה וזו מחווה קטנה נחמדה בעיניי
שואל השאלה:
אז למה את אצלה?
אנונימית
חחח ממש כאילו טני אוציא עליה עוד שקל
לא עושה כלום מקבלת 400 שח