11 תשובות
אני רןצה לעבור חדר, אז זה כאילו מתנת יומולדת כזאת שאני עוברץ חדר
הם נתנו לי 200 שקל לקנייה מshien
אנונימית
הם לא קונים לי:)
ההורים שלי קונים לי רוב הזמן את כל מה שאני צריכה ורוצה. אני מעריכה את זה, אני לא צריכה יום מיוחד בשביל שהם יקנו לי מתנות הם בייסקלי ממנים לי את החיים.
ההורים שלי קונים לי רוב הזמן את כל מה שאני צריכה ורוצה. אני מעריכה את זה, אני לא צריכה יום מיוחד בשביל שהם יקנו לי מתנות הם בייסקלי ממנים לי את החיים.
אנונימית
קנו לי אייפון 11 ואיירפודס כי חפרתי
^חחח אופס
ליום הולדת אחרונה הם קנו לי אריזה כזאת מללין
אוזניות
ואממ זהו נראלי
אוזניות
ואממ זהו נראלי
אנונימית
לא כי אני אומרת להם שלא יקנו לי
לגו
סט מספר 10182
סט מספר 10182
לא כי אני אומרת להם שלא
שאני לא אוהבת לא את זה ולא יום הולדת
שאני לא אוהבת לא את זה ולא יום הולדת
כל המשפחה שלי קנתה לי פלאפון
באותו הנושא: