7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אן קיבלו כבר תעודות כבר של מחצית א
אנונימית
אני עברתי בית ספר השנה ולא היה לי בעיה כל כך
אנונימי
תשמעי זה לא פשוט כל כך מהבחינה של את מגיעה למקום חדש לגמרי באמצע השנה לכולם כבר יש חוויות מתחילת שנה וכזה
אבל מבחינה טכנית אני לא חושבת שיש כל כך בעיה אלא אם הבית ספר שאת רוצה לעבור אליו לא מקבל באמצע השנה זה גם יכול לקרות
אנונימית
אפשר אבל סיכוי נמוך שיקבלו אותך
שואל השאלה:
זה קשה אבל?
אנונימית
כן אפשרי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית