3 תשובות
אני דתייה ולדמיין אני יכולה אבל זה מוזר לי ממש
אני יכולה לגמרי לדמיין את זה..
אבל כיף לי איפה שאני ורק עם בנות:(
אבל כיף לי איפה שאני ורק עם בנות:(
חילונית.
זה יהיה לי ממש מוזר.
זה יהיה לי ממש מוזר.
אנונימית
באותו הנושא: