14 תשובות
אני חושב שפשוט לוותר על זה.. את לא יכולה להמשיך לרדוף אחריה כשהיא לא בעניין למרות שביקשת סליחה
תעשי משהוא אובר. תפתיעי אותה לטובה במעשה כך זה יאזן את הרע שעשית לה
שואל השאלה:
^^אתה לא מבין
בלעדיה אני אחזור לתקופה הזאת שאני לא סבלתי אף אחד ולא היה לי אף אחד לסמוך עליו
אני לא יכולה לוותר עליה
אני חושבת שהיא רוצה לתת לי צ'אנס אבל אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
^^ כמו מה??
אנונימית
תקשיבי.. לפעמים צריך להשאיר קשרים מאחור זה נשמע שהיא מאוד פגועה ממך ושמעתי שהייתי באותו המצב שרד פתח אחריי החברה הכי טובה שלי והדבר הכי טוב היה להשאיר את זה מאחור.. אם היא לא רוצה אותך בחיים שלה ההפסד כולו שלה תדעי מה את שווה וכמה היא מפסידה מזה ולא אץ
שואל השאלה:
די זה לא עוזר לי:/
אתם לא מבינים כמה חשוב לי הקשר איתה זה לא ניתן להסביר
אתם פשוט לא תבינו עד שתחוו משהו כזה גם..
אנונימית
אני מבטיחה לך שחוויתי אץ זה גם, הייתה לי חברה הכי טובה 10 שנים.. צריך לדעת להשאיר את העבר העבר אהובה אם את צריכה עזרה אני כאן בשבילך גם בפרטי אבל זה באמת נשמע שהיא עשתה את הבחירה שלה ואת צריכה להניח לה
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת
לא מסוגלת נפשית פשוט לא מסוגלת
אנונימית
אני מדברת מהצד השני של הסיטואציה שלך ואסלח שאהיה מופתעת לטובה. שאני יראה עד כמה האדם השני היה מוכן להקריב בשבילי.
כי גם שרוצים בלב לסלוח עדיין לא אוהבים עמוק בלב כי מעשים משאירים חותם בלתי נראה.
שואל השאלה:
^ הבנתי
אני עדיין חושבת על משהו
מה אני יכולה להקריב שיעזור לה להבין?
אנונימית
תראי לה עד כמה היא חשובה בשבילך, אולי תבטלי את עצמך במשהו בשבילה, וזה יאזן את מה שעשית לה
שואל השאלה:
מה זה אומר לבטל את עצמי במשהו בשבילה? תוכלי לתת דוגמא ולהיות יותר ספציפית?
אנונימית
וואי אני לא יודעת, זה קשור לבן אדם עצמו
שואל השאלה:
ממ הבנתי
אני אנסה לפתור את זה
תודה לך
אנונימית