8 תשובות
מה לעשות שאיפור זה מוסיף , וכן זה עושה תחושה טובה ומעלה תביטחון עצמי למה לא ^
אני פשוט אמרתי את דעתי, אני הייתי מעדיף מישהי שבטוחה בעצמה ושלמה עם המראה שלה כי בסך הכל איפור זה כן סוג של לשקר
אז אני משקרת ? אם ככה מי שיאהב אותי , יאהב אותי כמו שאני .
שואל השאלה:
אף אחד לא אמר לא לשים איפור
תעשו מה שנוח לכן
אף אחד לא אמר לא לשים איפור
תעשו מה שנוח לכן
אבל אם את לא אוהבת את עצמך כמו שאת ושמה על עצמך כל מני צבעים ואבקות כדי להיראות יותר מושכת אז איך מישהו אחר יכול לאהוב אותך כמו שאת?
לא נגעל אבל מרגיש מיותר, זה כאילו לשקר קצת ומראה לפעמים שמישהי לא ממש שלמה עם המראה שלה
אם קצת לא אבל אם זה מ3 ל10 כן
אם זה טיפה אז זה לא קריטי אבל אם את נראית כמו בין לאדן בלי איפור, זו בעיה.
באותו הנושא: