שלחו אותי הביתה שעתיים מוקדם יותר מהסגירה ,האם זה סימן שרוצים לפטר אותי ?
סתם שואלת מסקרנות , לא אכפת לי אם יפטרו אני כולה קופאית בסופר אבל שעתיים לפני הסגירה האחמשית מתקשרת אליי בטלפון של הקופאיות ושואלת " את רוצה ללכת הביתה?" ואמרתי אוקיי והיא אמרה לי לסגור קופה
וקיצור 2 הקופאיות האחרות היו בהלם ,אבל הלכתי וחשבתי אולי בגלל שהיו 3 קופאיות וזה כבר היה ערב ובדרך כלל יש 2 קופאיות בשעות הערב . אבל מצד שני מה אכפת לאחמשית , כאילו הסופר יתעשר מה60 שקל שחסך ממני . וגם היו אנשים בסופר זה לא שהוא היה ריק ... לא יודעת סתם מוזר לי כל הסיפור הזה