4 תשובות
בסדר זה כן, מאוחר גם כן מכיוון שבמידה ותרצי לנהוג ללא הגבלות של נהג חדש בגיל יחסית צעיר אז תצטרכי להוציא רישיון מהר יותר
אנונימי
נורמלי לגמרי
כן, כל אחד בזמן שלו. אני אישית התחלתי בגיל 17 ועברתי טסט לקראת גיל 18.
כן, כל אחד בגילו לא חייב להוציא ב17 יש כאלה גם ב20+ והכל בסדר