3 תשובות
שואל השאלה:
תודהה כבר נבהלתי חשבתי שאני בקצב לא טוב
תודהה כבר נבהלתי חשבתי שאני בקצב לא טוב
אנונימי
כן
חניות זה באמת חמש דקות והרבה יותר קל ממה שעושים מזה
חניות זה באמת חמש דקות והרבה יותר קל ממה שעושים מזה
כן
חניות זה משהו שעובדים עליו לקראת הטסט שיעור או שניים
חניות זה משהו שעובדים עליו לקראת הטסט שיעור או שניים
באותו הנושא: