5 תשובות
וואיי כנלל
תראי כנראה שהיא פשוט עוברת כרגע משהו.. יש תקופות שזה כיף לדבר על בנים ויש תקופות שזה סופר מעיק. תנסי לומר לה על זה שלא בא לך לדבר על בנים כל הזמן זה לגיטימי
זו יחסי קשר קשים. הכי חשוב הוא לדבר באופן רגוע עם החברה שלך ולבחור בצורה נעימה ובריאה לספר לה כיצד השיחות על הבנים משפיעות עלייך ומכיוון שהיא נואשת ואיננה רואה את המצב, לא מועיל לה לחזור עליו ועדיף לך לבדוק אילו יש לה נושאי שיחה אחרים אשר היא יכולה לדון בהם. נסו לשמור על שיח מכבד ולהקפיד על לשמור על השיחה רגועה ונעימה.
שואל השאלה:
הסברתי לה מלא פעמים היא לא מבינה
הסברתי לה מלא פעמים היא לא מבינה
אנונימית
לצערי, אין לי תשובה או איך לייעץ לך, מה אני הייתי עושה? הייתי תופס מרחק מספר ימים מאותה חברה, וכאשר היא תשאל למה אסביר לה ואקווה שיעזור
במידה ולא לא ארצה להיות בסביבה רעילה, ואאלץ לנתק קשר למרות שאיבדתי חברה קרובה, זאת רק דעתי, אין לי מה לייעץ כרגע.
במידה ולא לא ארצה להיות בסביבה רעילה, ואאלץ לנתק קשר למרות שאיבדתי חברה קרובה, זאת רק דעתי, אין לי מה לייעץ כרגע.
באותו הנושא: