7 תשובות
ווהה חיים זה ממש קצת. את חייבת לעלות. אני חושבת שכן
ווטאפק זה לא הגיוני
יש מצב.
כוח רצון
שואל השאלה:
מה זה כוח רצון פשוט לאכול יותר מהכל? או שמדברים ספציפיים ? כאילו אני ראיתי שאמרו ששמן נורא משמין ושקדים וכאלה שהם גם סוג של בריאים אבל זה משנה אם זה שקדים ושמן זית או דברים כמו גומי ומתוקים יותר?
מה זה כוח רצון פשוט לאכול יותר מהכל? או שמדברים ספציפיים ? כאילו אני ראיתי שאמרו ששמן נורא משמין ושקדים וכאלה שהם גם סוג של בריאים אבל זה משנה אם זה שקדים ושמן זית או דברים כמו גומי ומתוקים יותר?
אנונימית
מה זה לא הגיוני אמאלה
אני אותו גיל ואני 46 נשמה
אני אותו גיל ואני 46 נשמה
אנונימית
תזונאית תעזור
באותו הנושא: