6 תשובות
לשלוח!
אל תשלחי, תחכי ואם לא אז לא צריך אותו
כי זה תלוי כמה השיחה ביניכם זרמה
תלוי מה זה עד עכשיו שלחת ךו הודעה לפני 3 דקות או לפני יומיים?
שואל השאלה:
אנחנו שנה בקשר
אנונימית
אולי הוא עסוק אבל את יכולה עוד שעה שעתיים שאת רואה שהוא לא שולח