10 תשובות
אני אותו מצב, באמת
את חייבת לדעת רק דבר אחד
מחילה גברים, אבל זה באמת ככה
הם עסוקים בעצמם, לא בכוונה או משהו
ברגע שתתחילי לשים ז*ן, הם ירדפו חזרה
את שווה יותר מלהשפיל את עצמך ולהתחנן אחותי
את חייבת לדעת רק דבר אחד
מחילה גברים, אבל זה באמת ככה
הם עסוקים בעצמם, לא בכוונה או משהו
ברגע שתתחילי לשים ז*ן, הם ירדפו חזרה
את שווה יותר מלהשפיל את עצמך ולהתחנן אחותי
שואל השאלה:
כן אוף זה כל כך מבאס
כן אוף זה כל כך מבאס
אנונימית
האמת שלא כולם ככה... טוב, לפחות אני.
ואני גם בזוגיות, וכל כך טוב לי.
ואני גם בזוגיות, וכל כך טוב לי.
שואל השאלה:
כיף לך^
כיף לך^
אנונימית
אין לך מה לקנא, כשלא תחפשי את זה, זה יגיע בעצמו.
אני בזוגיות כבר חצי שנה והאמת שהולך לנו ממש טוב... אפילו חושבים על לעבור לגור ביחד במרכז שנה הבאה.
אני בזוגיות כבר חצי שנה והאמת שהולך לנו ממש טוב... אפילו חושבים על לעבור לגור ביחד במרכז שנה הבאה.
שואל השאלה:
וואו בהצלחה!!
אתה צודק, פשוט לחכות שזה יבוא?
זה יבוא בכלל?
וואו בהצלחה!!
אתה צודק, פשוט לחכות שזה יבוא?
זה יבוא בכלל?
אנונימית
אל תחכי... אל.
כי אני לא חיכיתי.
לפני שהתחלתי לצאת איתה, בדיוק יצאתי ממערכת יחסים של שנתיים, זרקתי את האקסית המכוערת שלי מכל המדרגות... (-; והחלטתי לצאת כמוך אל העולם ולחפש... ויצאתי עם המון נשים בתקופה של 4 חודשים...
באמצעות אוקיי קיופיד וטינדר ואפילו כאן יצאתי עם 2... יצאתי עם נשים שהגיעו לכאן בתור רילוקיישן, עם אסיאתיות, עם בנות ישראליות לגמרי ואפילו גיימריות ודתיות, מה לא בדקתי!
היו לי המון אופציות ואף אחת לא התאימה לי... או שהיו מזכירות לי את האקסית, או שהיו קצת לא אפויות... אז אמרתי לעצמי שאני צריך לנסות ללכת על הקראש שלי, והינה, זה הצליח לי.
אבל אני לא חיכיתי שזה יבוא, פשוט לא חשבתי על זה בכלל... לא שמתי את זה ברשימת העדיפויות שלי כי היו לי 2 יזיזות שהייתי שוכב איתן, אז לא ממש חיפשתי סקס... באותו הזמן גם יצאתי עם נשים אחרות כי רציתי זוגיות ולא זוגיות בשביל סקס... ולא מצאתי אף אחת מתאימה, והיה איזה יום שפשוט הצעתי לקראש שלי לצאת איתי לסרט והיא אמרה שהיא תשמח, ובסוף כן מתאימה... אבל זה לא אומר שישבתי וחיבקתי ידיים, וחיכיתי למישהי שתבוא ותדפוק לי על הדלת עם שמלת כלה ותגיד לי "תקח אותי'...
זה היה על הדרך כזה...
כי אני לא חיכיתי.
לפני שהתחלתי לצאת איתה, בדיוק יצאתי ממערכת יחסים של שנתיים, זרקתי את האקסית המכוערת שלי מכל המדרגות... (-; והחלטתי לצאת כמוך אל העולם ולחפש... ויצאתי עם המון נשים בתקופה של 4 חודשים...
באמצעות אוקיי קיופיד וטינדר ואפילו כאן יצאתי עם 2... יצאתי עם נשים שהגיעו לכאן בתור רילוקיישן, עם אסיאתיות, עם בנות ישראליות לגמרי ואפילו גיימריות ודתיות, מה לא בדקתי!
היו לי המון אופציות ואף אחת לא התאימה לי... או שהיו מזכירות לי את האקסית, או שהיו קצת לא אפויות... אז אמרתי לעצמי שאני צריך לנסות ללכת על הקראש שלי, והינה, זה הצליח לי.
אבל אני לא חיכיתי שזה יבוא, פשוט לא חשבתי על זה בכלל... לא שמתי את זה ברשימת העדיפויות שלי כי היו לי 2 יזיזות שהייתי שוכב איתן, אז לא ממש חיפשתי סקס... באותו הזמן גם יצאתי עם נשים אחרות כי רציתי זוגיות ולא זוגיות בשביל סקס... ולא מצאתי אף אחת מתאימה, והיה איזה יום שפשוט הצעתי לקראש שלי לצאת איתי לסרט והיא אמרה שהיא תשמח, ובסוף כן מתאימה... אבל זה לא אומר שישבתי וחיבקתי ידיים, וחיכיתי למישהי שתבוא ותדפוק לי על הדלת עם שמלת כלה ותגיד לי "תקח אותי'...
זה היה על הדרך כזה...
שואל השאלה:
אבל קשה לי כי הוא מתנהג מגעיל
אני כל כך צריכה חבר ובכללי אהבה כזאת אוףף
אבל קשה לי כי הוא מתנהג מגעיל
אני כל כך צריכה חבר ובכללי אהבה כזאת אוףף
אנונימית
תביני שהוא כנראה לא מעוניין בך... ואת צריכה פשוט להתחיל להתעסק בדברים אחרים.
תתקדמי ותביני את הרמז שלו את שווה באותה מידה שירדפו אחריך