17 תשובות
וגם לשים באורז יבש
שואל השאלה:
גם כשהטלפון מכובה הוא מתייבש??^^^
שימי את זה באורז יבש כל הלילה ובבוקר זה כבר יסתדר ותטעיני
שואל השאלה:
אורז מוכן או מהשקית?
כן... זה מתייבש בלי קשר גם שהוא מכובה וגם שהוא דלוק... פשוט הטלפון מזהה עם החישנים שיש שם עדיין מים
אורז מהשקית , יבש
אורז מהשקית ... ומה פתאום מוכן...
שואל השאלה:
עם המגן או בלי?
בלי
שואל השאלה:
לכמה זמן לשים באורז?
כמה שעות... 4 נגיד
נראה לי
שואל השאלה:
לכסות את כל הטלפון???וממשש תודה על העזרה לא מובן מאליו בכלל
כן .... קח קופסא בגודל של הטלפון ותמלא את הכל באורז ושים את הטלפון באמצע
כוס וחצי -2 כוסות יספיק לך
שואל השאלה:
אני בת ותודה רבה רבה לך הצלת לי תטלפון
את צריכה טכנאי בשביל זה
לתת לזה להתייבש לגמרי תני לזה כמה שעות
את יכולה לעשות ממש בעדינות! ממרחק !!!!!!!!!!!! ובלי חום!!!!!!!!!!!!!!!!!! עם פן על מנת לזרז את התהליך

איפון 11 אמור להיות מוגן למים אז לא צריך להילחץ פשוט לתת לכל המים לצאת לאט לאט..
שואל השאלה:
והוא כבר חצי שעה לא נותן להטעין בטענה שעדיין יש מים ואז הוא התכבה כי נגמרה הסוללה
באותו הנושא: