5 תשובות
אולי הטלפון שלך התקלקל
שואל השאלה:
זה אייפון 12 חדש אין לו סיבה להתקלקל
או שהסוללה נדפקה לך או שהמטענים הפוכים או לא טובים.
אפילו יכול להיות שהשקע לא טוב
ניסית להדליק? (לחיצה ארוכה על כפתור הפעלה)
יש מצב שהחיבור דפוק זה קורה מלא בחיבור של אפל