6 תשובות
כמובן זה כל הקטע של חברים שהם שונים מסתם אנשים אחרים והם יגידו את האמת יהיו כנים יהיו חבריםם
אנונימית
כמובן
אבל גם באמת וביושר יש צורה להגיד את הדברים
כן אבל בצורה שהיא לא פוגעת
מן הסתם אחרת זה סתם יהיה פייק וטוקסיק וזה לא חברות בריאה אז לא תודה שבת שלום מזל טוב
ברור אחרת מה הטעם של החברות אם לא להגיד מה מפריע אחד לשני ולשנןת את זה
שואל השאלה:
ולמה כן?
אנונימית