6 תשובות
כן ,כי חברה של כנה היא לא באמת חברה
וכי אני מעדיפה תמיד שיגידו לי את האמת
ברור!

למה שנגיד חבר טוב שלי או סתם מישהי תשקר לי כל הזמן ? איך אוכל לסמוך עליהם כשאצטרך משהו או אבקש או אשאל את דעתם הכנה?

אף אחד לא רוצה שישקרו לו זה בתכלס אני יכול להגיד לך.

לא היית רוצה שאמא שלך תשקר לך, לא אבא ולא שום אדם בכל דבר. רוצים לשמוע את האמת גם אם היא טיפה קשה.

אז כן.. זה חשוב להיות כנים זה בסוף זה מבוסס גם על אמון כל הכנות.
כן ברור
1. חברות שמבוססת על שקרים היא לא חברות בריאה
2. חברות אמיתית בנויה בין היתר מכנות כי אם יש כנות זה אומר שהחברים מספיק טובים כדי לספר הכל ולהיות פתוחים ביניהם
חברים טובים כן.....
כי כל העולם מסביב משקר לנו... תמיד...סו אני חושבת שזה די חשוב שיהיה מן מפלט כזה של כנות בחיים
ברור שאעדיף להיות חברה של מישהן שכנה איתי ויספר לי כל מה שעובר לו בראש, מאשר מישהו שאולי חושב עליי דברים מזעזעים