13 תשובות
לא
כן בחיפה
שואל השאלה:
באיזה שעה???
באיזה שעה???
כן 3 פעמים מדאיג המצב
הייתה רעידת אדמה שלישית בטורקיה ובסוריה
פחות חזקה מהקודמות, לפי החדשות זה היה 5.6
אין לי מושג אם זה הורגש בישראל, אני אישית לא הרגשתי כלום
פחות חזקה מהקודמות, לפי החדשות זה היה 5.6
אין לי מושג אם זה הורגש בישראל, אני אישית לא הרגשתי כלום
שואל השאלה:
את של אתמול הרגשתי אבל היום הייתה בישראל?
את של אתמול הרגשתי אבל היום הייתה בישראל?
כן היו 3 רעידות אדמה שכולן הורגשו בישראל האחרונה הורגשה פחות אבל עדיין הורגשה אני אישית הרגשתי
שואל השאלה:
ה3 הן של אתמול לא?
ה3 הן של אתמול לא?
לא היו 2 אתמול ואחת היום בבוקר
בבוקר סביבות שבע כזה
שואל השאלה:
בשבע הייתי ערה לא היה
בשבע הייתי ערה לא היה
היה בחמש ומשהו בבוקר
וזה שלא הרגשת לא בהכרח אומר שלא היה.
הרעידות אדמה הן לא בישראל, הן בטורקיה וסוריה ועל הדרך מגיעות לישראל בעוצמות נמוכות יותר
הרעידות אדמה הן לא בישראל, הן בטורקיה וסוריה ועל הדרך מגיעות לישראל בעוצמות נמוכות יותר
באותו הנושא: