6 תשובות
כן
ב3 וחצי בבוקר כן
היא הייתה בטורקיה 7.8 אבל הורגשה גם כאן 4.7 (לפי מה שהבנתי)
היא הייתה בטורקיה 7.8 אבל הורגשה גם כאן 4.7 (לפי מה שהבנתי)
שואל השאלה:
אתם הרגשתם את זה?
אתם הרגשתם את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אהה
סבבה,
תודה
אהה
סבבה,
תודה
אנונימית
כן בשלוש לפנות בוקר בטורקיה והרגישו אותה גם פה
כן ב3 בלילה
באותו הנושא: