6 תשובות
ב3 וחצי בבוקר כן
היא הייתה בטורקיה 7.8 אבל הורגשה גם כאן 4.7 (לפי מה שהבנתי)
שואל השאלה:
אתם הרגשתם את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אהה
סבבה,
תודה
אנונימית
כן בשלוש לפנות בוקר בטורקיה והרגישו אותה גם פה
כן ב3 בלילה