6 תשובות
כל התיכון לא עשיתי שיעורים אבל הייתה לי חוויה קשה בתיכון וקיבלתי 75 בחמש יחל
אם לא בודקים אז פעם אחת לא תעשה רע אם תבטיח לעצמך שתעשה אחרי השיעור, הייתי עושה את זה בחטיבת ביניים ואז אני עדיין מתרגלת
אם לא בודקים אז פעם אחת לא תעשה רע אם תבטיח לעצמך שתעשה אחרי השיעור, הייתי עושה את זה בחטיבת ביניים ואז אני עדיין מתרגלת
תנסי לעשות עכשיו
או לחפש בטיקטק אם זה בספר
את יכולה להעלות לפה לפעמים אנשים נחמדים עוזרים
איזה כיתה את את יכולה גם לשלוח לי אני יכולה לעזור לך בכיף אם אדע
או לחפש בטיקטק אם זה בספר
את יכולה להעלות לפה לפעמים אנשים נחמדים עוזרים
איזה כיתה את את יכולה גם לשלוח לי אני יכולה לעזור לך בכיף אם אדע
טיקטק או להעתיק ממישהו
להיות חולה מחר ולהוציא אישור רופא
להתחיל לעשות
מתמטיקה זה כיף וזורם כשמתחילים
בהצלחהה
להתחיל לעשות
מתמטיקה זה כיף וזורם כשמתחילים
בהצלחהה
לעשות תרגיל כן תרגיל לא
להיכנס לטיקטק ולהעתיק פשוט משם
באותו הנושא: