7 תשובות
בדרכ אפשר להגיש עד שבוע אחרי כזה
שואל השאלה:
תודה רבה חברים
אנונימית
שמעי פשוט תביאי אם סיימת ואם המורה תבקש אז תגישי לה
שואל השאלה:
אני מתהה סליחה אין לי חברים בכיתה אני מתביישת לשאול בקבוצה וחברים שלי מכיתות אחרות בשכבה סצומים
אנונימית
של שיעור מתמטיקה ? לרוב המורים נותנים זמן נוסף למי שלא הספיק אז אם סיימת תגישי
תלוי מה ביקשו
אצלנו לרוב לא, אחרי כשבוע אולי