7 תשובות
בדרכ אפשר להגיש עד שבוע אחרי כזה
שואל השאלה:
תודה רבה חברים
תודה רבה חברים
אנונימית
שמעי פשוט תביאי אם סיימת ואם המורה תבקש אז תגישי לה
שואל השאלה:
אני מתהה סליחה אין לי חברים בכיתה אני מתביישת לשאול בקבוצה וחברים שלי מכיתות אחרות בשכבה סצומים
אני מתהה סליחה אין לי חברים בכיתה אני מתביישת לשאול בקבוצה וחברים שלי מכיתות אחרות בשכבה סצומים
אנונימית
של שיעור מתמטיקה ? לרוב המורים נותנים זמן נוסף למי שלא הספיק אז אם סיימת תגישי
תלוי מה ביקשו
אצלנו לרוב לא, אחרי כשבוע אולי
באותו הנושא: