4 תשובות
לא יקרה כלום הכל בסדר
חברים מה אתם נכנסים לפאניקה מרעידת אדמה קטנה? זה היה ועבר.
לא קרה לכם כלום נכון?
תחשבו שבטורקיה הם בכלל עוברים פי 2 ממה שאנחנו עברנו.
לא קרה לכם כלום נכון?
תחשבו שבטורקיה הם בכלל עוברים פי 2 ממה שאנחנו עברנו.
אנונימית
^יפה אמרת!!
יקר/ה,
האירועים האחרונים שדווח עליהם בחדשות ובכלי התקשורת מעוררים חלחלה. בתים שנופלים, אנשים שנפגעים.. בוודאי האימה היא גדולה מאד... שומעת בקולך הזדהות עם נפגעי האסון והשתתפות בכאבם.. נראה שקיים בך חשש שהאסון יגיע גם הנה ואולי אנשים יקרים לך יפגעו... והרעש.. הוא יכול להיות כל כך חזק ומפחיד שיהיה אולי קשה להתגבר עליו הרבה מאד זמן אחרי שכבר יחלוף.. שומעת בקולך מצוקה רגשית, חשש כבד, דאגה..
יקר/ה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכל/י, אם תרצה/י בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחר/י להביא וינסה להיות שם בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
האירועים האחרונים שדווח עליהם בחדשות ובכלי התקשורת מעוררים חלחלה. בתים שנופלים, אנשים שנפגעים.. בוודאי האימה היא גדולה מאד... שומעת בקולך הזדהות עם נפגעי האסון והשתתפות בכאבם.. נראה שקיים בך חשש שהאסון יגיע גם הנה ואולי אנשים יקרים לך יפגעו... והרעש.. הוא יכול להיות כל כך חזק ומפחיד שיהיה אולי קשה להתגבר עליו הרבה מאד זמן אחרי שכבר יחלוף.. שומעת בקולך מצוקה רגשית, חשש כבד, דאגה..
יקר/ה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכל/י, אם תרצה/י בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחר/י להביא וינסה להיות שם בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: