6 תשובות
שואל השאלה:
אמאלה אנע פוחדת שיהיה גם בישראל כל כך גבוה
כן היה בטורקיה שוב 7.8 ובישראל זה הורגש
היה בטורקיה ב3 וחצי בלילה שתי רעידות אדמה אחת אחרי השנייה וממש הרגישו בישראל, והיום הייתה עוד אחת ב12:25 בערך
אני במרכז וממש הרגשתי את שתיהן, כל הבית רעד
יכול מאוד להיות. וגם היה בלילה רעידת אדמה כאן בגלל טורקיה
את לא מעודכנת. כבר היה היום ב3 לפנות בוקר.
שואל השאלה:
כן אבל אמרו שהיה עוד אחד לפני איזה חצי שעה