5 תשובות
היה רעידת אדמה
אנונימית
כןן אני לגמרי
מקודם חשבתי הכל זז אבל זה פיסוגלוגי רצח
מקודם חשבתי הכל זז אבל זה פיסוגלוגי רצח
כן
שואל השאלה:
לא דיברתי על מה שהיה בשלוש לפנות בוקר.
אני הרגשתי אותה.
לא דיברתי על מה שהיה בשלוש לפנות בוקר.
אני הרגשתי אותה.
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי שחוויתי את זה אני מתחילה להזות שזה קורה שוב
אחרי שחוויתי את זה אני מתחילה להזות שזה קורה שוב
אנונימית
באותו הנושא: