6 תשובות
כי הם שובינסטים ונרקיסיסטים. לא מסובך.
תמיד יהיו כאלה.
אני בהחלט לא חושבת ככה
כי האף שלהם בעליון
שובניסטיות
מסקנה: כולם מפגרים באותה מידה
אנונימית
כי כולם רוצים להיות הכי טובים בכללי אז הם אומרים "היי אני יכול/ה להיות בן אדם חרא אני איש/ה מותר לי אני עילונ/ה גם ככה" מה שבעצם דפוק אין עליון יותר אנחנו שווים