5 תשובות
המין הנשי הוא המין שקיבל את היופי ואת ההילול לאלפי שנים. ואני יכול להבין למה. הגוף הנשי הוא אסתטי ומעניין. הוא סימן ליופי.
4AM
אין על המין הנשי, המין הטוב ביותר.
(גם המין הגברי, כן? )
נדיר פרו מקס
אנונימית