5 תשובות
המין הנשי הוא המין שקיבל את היופי ואת ההילול לאלפי שנים. ואני יכול להבין למה. הגוף הנשי הוא אסתטי ומעניין. הוא סימן ליופי.
הן מדהימות.
אין על המין הנשי, המין הטוב ביותר.
(גם המין הגברי, כן? )
(גם המין הגברי, כן? )
נדיר פרו מקס
אנונימית
באותו הנושא: