12 תשובות
כי יש הבדל בין בנים לבנות
נהלים שהתקבעו בסופו של דבר
אומרים כביכול בגלל הרמת קושי,אבל לדעתי זה צריך להיות באמצ בגלל הרמת קושי ולא לחלק לבנים בנות
לא יודעת מה איתך אבל לי מביך ולא נעים לעשות סקווטים או לרוץ שמסתכלים לי על התחת או ציצי
אנונימית
^לא לכולם מעניין את התחת שלך
וזה כי יש הבדלים בין גברים לנשים אתם לא יכולים לעשות מה שאנחנו עושים זה הטבע
אנונימי
איך אין קשר איך איףף עם האתר הזה באמא.

יש הבדל פיזי לא קטן בין גבר לאישה אין שום פואנטה לתת לשניהם להיות היחד תמיד הגבר יביא תוצאה יותר גבוהה עדיף כבר להפריד
שואל השאלה:
מה בנים עושים בשיעורי ספורט?
אנונימית
שואל השאלה:
והאם יש הבדל משמעותי בין הבנות לבנים?
אנונימית
כי יש הבדלים ביכולות הפיזיות, בממוצע.
וגם כי בגילאים גדולים יותר זה מונע מבוכה.
זה מדליק תגברים ומחרמן אותם ומי שאומר שלא שקרן
כי הבנים עושים יותר בשיעור
היה איש נחמד שאמר שזה מחרמן בנים אבל לא את כולם יש גם אנשים שזה לא הקטע שלהם להסתכל על זה ויש גם גייז