התחברות
הרשמה
זה נכון שלבנות יש יותר נטייה להשמין מבנים בגיל ההתבגרות?
ושהן אוכלות יותר מבנים בכללי?
6 בפברואר 2023, 13:26
מתבגרים
התבגרות
גיל ההתבגרות
גיל
מאיזה גיל
2 תשובות
כן
אבל גבר
נכון.
בגיל ההתבגרות גוף האישה מתעגל על מנת להכין אותו ללידה.
P
Party wolf
באותו הנושא:
נכון שלבנות הרבה יותר קל להשמין מבנים?
זה נכון שלבנים בדרך כלל יש נטייה להיות יותר אדישים מבנות?
בנות גם לכן יש נטייה כזה להסתכל אם הבטן יותר מלאה כזה שבתכלס אתן רזות?
מה נראה לכם יותר קשה לאנשים שיש להם נטייה להשמנה להרזות או לכאלה שיש להם נטייה להרזיה להשמין?
זה נכון שלבנים יותר קל להשמין מלבנות?
זה נכון שלפרפקציוניסטים יש נטייה לדיכאון ומחשבות אובדניות יותר מאשר לאנשים לא פרפקציוניסטים ?
תגידו בנות גבוהות יכולות לאכול יותר אוכל מבנות נמוכות מבלי להשמין?
יש פה מישהו שיש לו נטייה להשמין בפנים כמוני ?
אם אין לי נטייה להשמנה אני יכולה לאכול מה שבאלי בלי להשמין?
איך מה שאני אוכלת ביום? (בת 13 וחצי, 1.72-5 שוקלת 59-8 בעלת נטייה להשמנה ומנסה לא להשמין)
אם לא אוכלים יותר ממה ששורפים אי אפשר להשמין נכון?