3 תשובות
לא.
כן כאילו סבא וסבתא שלי גרו שם 17 שנה עכשיו הם עשו חצי עליה כזאת לשנה אבל הם עשו שם אזרחות ועכשיו כל הנכדים באים אליהם לתקופה של חודשיים בערך ואז הם עושים לכולנו אזרחות